STEM-компонети у навчальному процесі

0 Comments
STEM-компонети у навчальному процесі

З метою успішного оволодіння навичками та компетенціями необхідними для свідомого громадянина ХХІ століття, концепція занять для учнів початкової школи передбачає широке застосування STEM-компонентів шляхом залучення наборів «Lego education», що значною мірою полегшує освоєння програмового матеріалу.  Системний STEM-підхід інтегровано у всі заняття, що сприяє як творчому розвитку, так і опануванню технічних дисциплін.

Перевагами STEM-освіти є:

Інтегроване навчання (інтеграція природничих наук, технології, математики та інженерної творчості. Всі ці галузі тісно пов’язані між собою на практиці. Отже, їх вивчення у спільній площині дуже важливе);

Застосування отриманих знань у реальному житті (проводячи різноманітні експерименти, діти легко починають розуміти складні формули та запам’ятовувати терміни);

Розвиток критичного мислення (учні навчаються на основі отриманого досвіду, аналогій та узагальнень, самостійно орієнтуватися у інформаційному просторі та нестандартних ситуаціях);

Робота в  команді (наші учні працюють разом, висловлюють свої ідеї та пропозиції, дискутують, обґрунтовують власну позицію, що розвиває навички комунікації);

Інноваційність (це особливий підхід, що дозволяє одночасно і вивчати, і застосовувати технології та науки. А це надає можливість для створення нових інноваційних проектів!);

Підготовка до бурхливого технічного розвитку (синтез науки та мистецтва на даний час є одним з найбільш прогресивних напрямів розвитку);

Підвищення інтересу до технічних дисциплін (одне з ключових завдань STEM полягає в демонстрації переваг технічних та природничих напрямів).

Підходи до навчання у поєднанні з освітніми стратегіями допоможуть учням сформувати загальнолюдські цінності для життя та досягти поставленої мети.

Прикладами успішного практичного застосування STEM-компонентів під час занять є:

  • створення плану приміщення (за описом у літературному творі Яна Бжехви «Академія пана Ляпки»), ознайомлення із поняттям «план» у математиці;
  • наочна демонстрація сцен вистави із застосуванням цеглинок Lego (робота з п`єсою-казкою «Св.Миколай і меткий чортик»);
  • конструювання моделей Сонячної системи, міжгалактичних літальних апаратів, укладання паспортів планет, написання космічних історій (робота над проектом «Відкриваємо таємниці Всесвіту»);
  • дослідження значення мікробів у житті, формулювання діалогів, вивчення способів залучення роботизованої техніки під час проведення бактеріологічних досліджень (робота над проектом «Про що говорять мікроби»);
  • вивчення ланцюгів природного середовища (робота над проектом «Як влаштований ліс»), створення тематичної настільної гри.

Команда педагогів закладу переконана, що створюючи щось цікаве та незвичайне, дитина не тільки розвиває творчі здібності, але й підсилює рівень знань з точних наук.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Messenger